کد خبر: 9927

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اجرای مجموعه برنامه «عید بندگی» توسط این سازمان به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سید علیرضا فاطمیان پور برنامه‌های این سازمان به مناسبت عید سعید فطر را تشریح کرد و گفت: مجموعه برنامه‌های «عید بندگی» با دو رویکرد تقویت انگیزه استمرار ارتباط با خدا پس از ماه رمضان و ایجاد نشاط اجتماعی در تعظیم و گرامی داشت عید سعید فطر در هفت عنوان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: تولید و توزیع بسته فرهنگی «عیدانه» ویژه کودکان شرکت‌کننده در نماز عید سعید فطر، حرکت کاروان دف‌نوازی «جشن بندگی» در معابر اصلی شهر تهران و برنامه «قرآن بخوانید، جایزه بگیرید» برای کودکان در محل برگزاری نماز عید فطر، سه برنامه‌ای هستند که به صورت میدانی برگزار خواهند شد و سایر برنامه‌ها در فضای مجازی اجرا می‌شوند.

فاطمیان پور با اشاره به بسته محصولات مجازی «عید بندگی» عنوان کرد: ۶ محصول مجازی در قالب‌های متنوعی مانند موشن گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستر، مجموعه استیکر و مجموعه استوری با مشارکت فرهنگ‌سراها تولید و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، وی اضافه کرد: پویش مجازی «یک تجربه معنوی» برای جوانان اجرا می‌شود و مخاطبان برای شرکت در آن می‌توانند تجربه‌های خود را از ارتباط با خدا در ماه مبارک رمضان و تاثیرات معنوی آن بنویسند و با هشتگ «یک تجربه معنوی» در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در نهایت به صاحبان آثار برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد. نماهنگ «کودکانه» و کلیپ «خط ویژه» که در مناسبت‌های مختلف تولید و منتشر می‌شود، دیگر محصولات مجازی سازمان فرهنگی هنری به مناسبت عید سعید فطر خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/