کد خبر: 9797

به همت سازمان بسیج شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان انجام می شود:

توزیع بیش از۴۰۰۰ بسته مواد غذایی در رزمایش کمک مومنانه

سازمان بسیج شهرداری تهران در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در ادامه طرح های مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه، بسته های سبد کالای مواد غذایی را در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع کرد.

به گزارش نیکوکار، مجتبی سالک رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: در این رزمایش که دومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه بسیج شهرداری تهران در سال جاری است، ۴۰۰۰ بسته سبد کالایی مواد غذایی آماده و با کمک خیران و گروه های جهادی بین خانواده های آسیب پذیر و مجموعه ترک اعتیاد شهید زیادیان که توسط بسیج اداره می شود، توزیع می گردد .

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: توزیع ۳۰۰۰ بسته سبد کالا در ابتدای سال انجام شده است و مابقی همزمان با میلاد امام حسن(ع) توزیع می شود . همچنین هر بسته شامل برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن، نمک، قند و حبوبات است.

مجتبی سالک با اشاره به برنامه های این سازمان در شب های قدر با عنوان ضیافت علوی نیز خاطرنشان کرد: در ایام شب های قدر بیش از ۱۴۰۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده توزیع خواهد شد که همه این امور با همت فرماندهان، بسیجیان و مدیران شهرداری تهران و کمک خیرین صورت گرفته است.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، وی تصریح کرد: فعالیت های جهادی بسیج شهرداری تهران در طی سال ادامه خواهد داشت که یکی از آنها رسیدگی به مردم زلزله زده سی سخت خواهد بود.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/