سرپرست کمیته امداد استان تهران از کمک ۵.۵ میلیارد ریالی خیران به پویش «تا مهر با همدلی» خبر داد و گفت: این مبلغ برای خرید لوازم التحریر دانش آموزان و دانشجویان اختصاص یافته است.

به گزارش نیکوکار، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه «پویش تا مهر با همدلی» با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند استان تهران راه اندازی شده است، افزود: از ابتدای فعالیت این پویش تاکنون ۵.۵ میلیارد ریال از طرف خیران کمک شده است.

وی ادامه داد: این مبلغ برای تهیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شده است که تاکنون ۱۲۸۱ بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان و دانشجویان توزیع شده است.

سرپرست کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۹ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول و ۴۹۸ بسته برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم تهیه شده است، بیان کرد: ۱۷۴ بسته لوازم التحریر ویژه دانشجویان نیز تهیه و به آنها اهدا شده است.

پرپنچی همچنین به برگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و افزود: جشن عاطفه‌ها از هفتم و هشتم شهریورماه آغاز که مرحله دوم آن همزمان با بازگشایی مدارس در ۱۰ مهرماه با حضور دانش آموزان، اولیاء و مربیان برگزار می شود.

وی یادآور شد: نیکوکاران و خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ۲۲۲۲#*۷۲۴* و یا شماره ثابت ۷۳۵۵ با انتخاب عدد ۴ نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/