فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی از آغاز شیوع کرونا میان افراد نیازمند و بی‌بضاعت آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سردار علی رزمجو بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه اظهار داشت: توزیع مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در سه مرحله و تا آخر ماه صفر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد تومان در سراسر استان بوشهر توزیع شد گفت:

در حاشیه اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه با همکاری، سپاه امام صادق (ع)، بنیاد مستضعفان، نیکوکاران و مهدی طارمی ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: در این مرحله دو هزار بسته کمک معیشتی میان آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان استان بوشهر توزیع شد.

رزمجو افزود:: از آغاز شیوع کرونا تاکنون بسته‌های معیشتی به ارزش ۲۸۳ میلیارد ریال در استان بوشهر میان افراد نیازمند و بی‌بضاعت که به سبب کرونا آسیب اقتصادی دیده‌اند توزیع‌شده است.

وی بیان کرد: مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه در رسیدگی به نیازمندان بر اساس بانک اطلاعاتی بسیج و کمیته امداد استان بوشهر در سه مرحله و تا آخر ماه صفر توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به توزیع کمک‌های مؤمنانه در این مرحله پرداخت و خاطرنشان کرد: در دهه امامت و ولایت ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد تومان میان نیازمندان در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع شد.

رزمجو اضافه کرد: ارزش هر بسته معیشتی در این مرحله ۳۰۰ هزار تومان است و این کمک‌ها را گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر میان جامعه هدف توزیع می‌کنند.

وی تصریح کرد: دو هزار بسته معیشتی به همراه ۵۴ هزار ماسک و ۳۰۰ گان پزشکی که با همکاری سپاه، بنیاد مستضعفان، نیکوکاران به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تهیه‌شده است به جامعه هدف توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی با همکاری گروه‌های جهادی و نیروهای بسیجی مسجد ولایت بندر بوشهر آماده و بسته‌بندی شدند خاطرنشان کرد: این بسته‌ها از امروز در شش شهرستان استان بوشهر میان خانواده‌های آسیب‌دیدگان اقتصادی از شرایط ویروس کرونا توزیع می‌شود.

در اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه بعدازظهر امروز با همکاری، سپاه امام صادق (ع)، بنیاد مستضعفان، نیکوکاران و مهدی طارمی ملی‌پوش فوتبال ایران دو هزار بسته کمک معیشتی میان آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان استان بوشهر توزیع شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/