معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 تهران از آغاز ارائه خدمات سلامت محور پزشکی به بانوان سرپرست خانوار و فرزندان آنها خبر داد.

به گزارش نیکوکار، محسن فریدی درباره ارائه خدمات سلامت محور پزشکی به بانوان سرپرست خانوار اظهارداشت: این طرح در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانوار طی برنامه ریزی زمانبندی شده در چندین مرحله انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح غربالگری با همکاری اداره امور بانوان و شرکت شهر سالم شهرداری تهران در مراکز بهداشتی درمانی این شرکت با حضور پزشک عمومی وپزشک متخصص شامل ارتوپد، چشم پزشک و پزشک زنان انجام خواهد شد.

به گفته فریدی به منظور بهره‌مندی از این خدمات، بانوان سرپرست خانوار به مرکز بهداشتی درمانی شهرداری ارجاع داده شده و در کمترین زمان خدمات را دریافت می‌کنند. همچنین در صورت نیاز به تکمیل مراحل درمانی اقدامات لازم با حمایت شرکت و خیرین تا بهبود بیماری ادامه خواهد داشت.

فریدی به اهدای بسته‌های حمایتی به بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: این بسته‌ها شامل خواربار و مواد غذایی است که با مشارکت جمعی از خیرین و به منظور ارائه خدمات حمایتی در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/