مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: بازنشستگان برای خرید اقلام و کالاهای مورد نیاز خود از تسهیلات بانکی ۱۵ درصد با عنوان طرح رفاه کالا برخوردار می‌شوند.

به گزارش نیکوکار، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، هوشنگ حقیقی پاک اظهار داشت: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران از این تسهیلات مصوب بهره‌مند شوند.

او افزود: بانک رفاه تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مالی و افزایش توان مالی بازنشستگان بکار می‌برد.

حقیقی پاک تصریح کرد: همچنین در قالب طرح امید رفاه در راستای تداوم سیاست‌های حمایت از جامعه مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و تنوع بخشی به سبد خدمات اعتباری تسهیلات اعطا می‌شود.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: نحوه پرداخت تسهیلات برای مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان بازنشسته بانک رفاه در قالب عقد قرض‌الحسنه با سقف فردی یک میلیارد ریال و با نرخ سود سالانه  ۶ درصد است.

 به گفته حقیقی پاک اعطای تسهیلات در قالب طرح پاک نیز در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تحقق شعار سال به شرکت‌های تولیدی و توزیعی دربخش سلامت پرداخت می‌شود.

 او اظهار کرد: این بانک به عنوان یک بانک اجتماعی و سلامت محور و در راستای حمایت از رونق تولید به تولید کنندگان دارو و تجهیزات پزشکی، کالا و مواد ضد عفونی کننده، شوینده، پاک کننده و بهداشتی تسهیلات پرداخت می‌کند.

 حقیقی پاک یادآور شد: مدت اعتبار این طرح تا پایان سال جاری و با نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت آن ۱۲ ماهه است.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: این بانک همچنین در راستای حمایت از فعالان حوزه سلامت استان، در قالب طرح جهش مهر سلامت ۹۹به جامعه پزشکی استان و اعضای هیات علمی فاقد پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی تسهیلات پرداخت می‌کند.

 به گفته او، پرستاران شاغل در مراکز درمانی که دارای شماره نظام پرستاری هستند و سایر کارکنان شاغل تمام وقت که در مراکز درمانی دارای حساب نزد بانک رفاه بوده و یا مراکزی که نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و همچنین داروخانه‌ها نیز تسهیلات پرداخت می‌کند.

 حقیقی پاک ادامه داد: نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد در سال و مدت اجرای این طرح نیز تا پایان خرداد  سال یک هزار و ۴۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/