رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه خدمت به نیازمندان و محرومان وظیفه و افتخار است، گفت: ایجاد اشتغال خانگی برای نیازمندان و محرومان نیاز امروز جامعه و از اولویت‌های برنامه‌ای کمیته امداد است.

به گزارش نیکوکار، سید مرتضی بختیاری روز سه شنبه در آیین واگذاری و ارسال ۹ دستگاه یونیت دندانپزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار افزود: براساس اطلاعات و آمار موجود ۵۵ درصد نیازمندان تحت پوشش را بانوان سرپرست خانواده به عهده دارند.

وی با بیان اینکه این قشر از جامعه با توجه به اینکه فرزندان آنها آینده سازان کشور هستند باید بیش از این مورد توجه و حمایت قرار گیرند، تصریح کرد: قاطعانه به دنبال حل مشکلات نیازمندان و محرومان هستیم و در این عرصه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

بختیاری همچنین با قدردانی از گروه های جهادی در ارائه خدمت به نیازمندان و محرومان جامعه گفت: گروه های جهادی تاکنون گام های بسیار ارزشمندی در راه حل مشکلات محرومان برداشته اند و نادیده گرفتن خدمات آنها ظلم به جامعه است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۱۴۰ گروه جهادی با کمیته امداد در راه خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان همکاری بسیار ارزشمندی دارند، افزود: وظیفه ما خدمت به محرومان و نیازمندان و صیانت از این نهاد مقدس به عنوان یادگار امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال تعداد گروه های جهادی به یکهزار گروه خواهد رسید، گفت: اقدامات ارزشمند گروه های جهادی در عرصه ارائه خدمات کشاورزی اتفاق بسیار مبارکی است که با قوت ادامه خواهد یافت.

عملکرد کمیته امداد قابل قدردانی است

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان خدمات ارزشمند کمیته امداد و گروه های جهادی گفت: کمیته امداد در حوزه خودکفایی مددجویان و حمایت از ایجاد اشتغال برای نیازمندان و محرومان به خوبی عمل کرده و قابل قدردانی است.

سید محمد پاک مهر با بیان اینکه گروه های جهادی با نگاه انقلابی و جهادی برای ارائه خدمت در مناطق محروم حضور دارند، افزود: یکی از وظایه ما در مجلس شورای اسلامی ایجاد شرایط برای فعالیت گروه های جهادی است.

وی با تاکید براینکه داشتن رهبر انقلابی و مردم انقلابی دو نعمت بزرگ جمهوری اسلامی است، گفت: دامنه و گستره فعالیت‌های کمیته امداد بر کسی پوشیده نیست. امروز کمیته امداد در حوزه خودکفایی حمایت از حوزه کسب‌ و کار به بهترین شکل عمل کرده می کند.

پاک مهر اظهار داشت: گروه‌های جهادی در خط مقدم ارائه خدمت به مردم هستند و یکی از گروه‌های جهادی در خراسان شمالی بیش از پنج هزار خدمات در سال ۱۳۹۸ به مردم ارائه کردند.

در پایان این مراسم تعداد ۹ دستگاه یونیت دندانپزشکی به ارزشی تقریبی هر دستگاه حدود دو میلیارد تومان به استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان، هرمزگان، خراسان رضوی وشمالی، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری ارسال شد.

 

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/