کد خبر: 4484

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی با بیان اینکه محصول پروژه k132 خودرویی به روز و در کلاس جهانی است، گفت: به نمایندگی از تمام گروه خود اعلام آمادگی می کنم که زنجیره تامین محکم پشت ایران خودرو ایستاده تا زمان بندی های تولید تامین شود.

به گزارش نیکوکار، آرش محبی نژاد، با بیان اینکه افتخار امروز نتیجه سه پیشران یا توانمندسازی اساسی است، گفت: نگرش جدید در نحوه مدیریت و نگاه به همه ارکان و به خصوص زنجیره تامین از سمت ایران خودرو و سه عامل عدالت، صداقت و شفافیت در این افتخار نقش پر رنگی دارد.
وی افزود: نتایج این سه امر، اعتماد زنجیره تامین است که ۲۵ سال وجود داشته اما با مدیریت جدید ایران خودرو به فعل رسیده است‌. فرشاد مقیمی از شهریور ماه سال گذشته توانست با ترسیم و پیاده سازی اتاق شیشه ای، موجب اعتمادسازی شود.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی در ادامه با بیان اینکه نقش مدیریت جدید و فضای ایجاد شده برای حرکات همه ارگان ها به خصوص زنجیره تامین، موجب خودباری، ترسیم نقشه راه با امید و چشم انداز روشن شد، اظهار کرد: از زبان همکارانم می گویم که تبلور خود باوری داخلی را حس کردیم و خودروی k132 که بسیار شیک و در کلاس جهانی است، حاصل این خودباوری، جلوگیری از هدر رفت توان بالقوه داخلی و قطع وابستگی به خارج از کشور است.
وی هم چنین اظهار کرد: این قطع وابستگی پایه ای برای آینده است و موجب ادا شدن حق الناس می شود. زیرا مردم در شرایط سخت تحریم ها لایق خودرویی با کلاس جهانی و با کیفیت هستند.
محبی نژاد در ادامه با بیان این‌که نقش سرعت در طراحی و تولید این خودرو بسیار حایز اهمیت است، بیان کرد: این خودرو در زمان درستی ارایه و موجب به رخ کشیدن توان ساخت داخل به تحریم کنندگان و همه دنیا و نیز موجب تقویت روحیه خودمان از ثمره این داخلی سازی شد.
وی با خطاب قرار دادن مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تاکید کرد: به نمایندگی از تمام گروه خود اعلام آمادگی می کنم که زنجیره تامین محکم پشت ایران خودرو ایستاده تا زمان بندی های تولید تامین شود. تمام تلاشمان را می کنیم تا پروژه k132 به سرعت انجام شده و به ثمر نشیند.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور در ادامه با بیان اینکه خیزش مجدد ایران خودرو پس از افت قابل ملاحظه آن در سال گذشته، موجب غرور و بالندگی ملی شد، خاطرنشان کرد: صنعت خودرو به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور پس از نیازهای اساسی، مهم ترین نیاز مردم است. از شهریور ماه سال گذشته گروه صنعتی ایران خودرو با مدیریت صحیح، شفاف، پاسخگو و پر تلاش موجب شد تا بار دیگر این خودروساز از جای برخیزد و غرور آفرین باشد.
وی در پایان با اشاره به مدیریت پروژه k132 پیشنهاد کرد که این پروژه به عنوان پروژه ای جدید تعریف شده و بر این اساس بودجه، مدیریت نقدینگی، قیمت گذاری اجزا و قطعات و حتی قیمت گذاری محصول نیز جدای از دیگر پروژه ها و محصولات صورت گیرد.
وی افزود: بگذارید برای نخستین بار پروژه ای مستقل پیش برود و اجازه ندهید منابع این پروژه با سایر منابع یکی شود.

 

منبع: ایکوپرس

 

انتهای پیام/

ارسال نظر