معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان از کمک ۱۲ میلیارد تومانی خیرین کردستان به مراکز نیکوکاری استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش نیکوکار، هیوا رحیمی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان مراکز نیکوکاری در راستای جذب کمک‌های خیرین، شناسایی نیازمندان مناطق مختلف استان و مورد حمایت قرار دادن این نیازمندان در سطح استان راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به فعالیت ۳۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان کردستان افزود: این مراکز به صورت مستقل فعالیت‌های مردمی خود را انجام می‌دهند و کمیته امداد فقط کار نظارت برا این مرکز را برعهده دارد.
رحیمی با اشاره به اعتماد مردمی به این مراکز نیکوکاری بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲ میلیارد تومان از سوی خیرین به این مراکز نیکوکاری کمک شده که بدون وقفه در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
وی اعلام کرد: یک و نیم میلیارد تومان از این کمک های نقدی بوده و مابقی در قالب کالا و خدمات درمانی، جهیزیه و کمک هزینه تحصیلی به نیازمندان کمک شده است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان خدمات ارائه شده مراکز نیکوکاری به نیازمندان را شامل خرید مسکن، کمک هزینه درمانی، جهیزیه، کمک هزینه تحصیلی و … عنوان کرد و گفت: این مراکز در استان کردستان از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در تلاش است تا ۳۰ درصد از پرونده‌های مددجویان خود را به این مرکز نیکوکاری واگذار کند، یادآور شد: به زودی تعداد دیگری از مرکز نیکوکاری در سطح استان ایجاد خواهد شد.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/