فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران از راه اندازی پویش مشارکت در آزادی زندانیان غیرعمد خبر داد.

به گزارش نیکوکار، ابوالفضل میرزایی فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران درباره راه اندازی پویش مشارکت در آزادی زندانیان غیرعمد اظهار داشت: هر ساله سازمان بسیج شهرداری تهران برنامه های مختلف فرهنگی را برای اقشار مختلف نیازمند پایتخت اجرا می کند اما امسال به دلیل شرایط ویژه جامعه و عدم برگزاری تجمع در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، این برنامه ها در قالب های متفاوت همچون پویش های فرهنگی در سراسر پایتخت درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به شعار این پویش با عنوان «کلید این زندان در دستان توست» افزود: درنظر داریم با همیاری دستان بخشنده همکاران در مجموعه شهرداری تهران به پدران و مادرانی که جایشان بر سر سفره های سحر و افطار خالی است؛ آزادی را هدیه دهیم.

به گفته میرزایی، با موافقت همکاران شهرداری تهران، مبلغی جزئی از فیش حقوقی این ماه کسر شده و به عمل خداپسندانه و خیرخواهانه آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص خواهد یافت.

فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه اعمال نیک ما در ماه رمضان به صورت مضاعف محاسبه می‌شود، تصریح کرد: شرکت در پویش آزادسازی زندانیان غیرعمد و خریداری آبروی افراد و آزاد کردن یک گرفتار، به نوعی معامله با خداست و اجر آن در دنیا و آخرت محفوظ است.

وی ضمن دعوت از کارکنان خیّر شهرداری تهران برای شرکت در این اقدام خداپسندانه، اظهار امیدواری کرد که با حمایت های همکاری نیروهای شهرداری، ماه مبارک رمضان امسال این افراد بتوانند به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/