گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای ایفای وظیفه مسئولیت های اجتماعی، رعایت حال مشتریان و انجام وظیفه در کاهش خطر شیوع ابتلای به ویروس کرونا در جامعه، تمهیداتی را فراهم آورده است که خدمات فروش و تحویل به صورت غیرحضوری انجام شود.
به گزارش نیکوکار، در این اطلاعیه آمده است، از آنجایی که مبادی رسمی متولی امور بهداشت در حوزه عمومی، همواره بر کاهش مراجعات حضوری و غیر ضرور به منظور جلوگیری از خطر شیوع و همه گیر شدن ویروس کرونا تاکید دارند، ایران خودرو با فراهم آوردن مقدمات ارایه خدمات غیرحضوری، نسبت به پاسخگویی به موقع به مشتریان خود اقدام کرده است.
بر اساس این اطلاعیه از این پس مشتریانی که قصد مراجعه حضوری به سازمان فروش ایران خودرو را دارند، با پرهیز از مراجعه حضوری می توانند خدمات خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
این اقدام علاوه بر تسریع در ارایه خدمات به مشتریان، به نوعی ایفای وظیفه اجتماعی در قبال سلامت ایشان محسوب شده و در راستای عمل به توصیه مسئولان بهداشتی کشور در کنترل و مقابله با شیوع این بیماری طراحی و به اجرا در آمده است.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
با تخصیص ۸۰ میلیارد ریال؛ خیرین بانک صادرات ایران در زابل مدرسه ۱۲ کلاسه میسازند
-
واریز اعتبار کالابرگ سرپرستان خانوارِ دهکهای اول تا سوم از امروز
-
در خدمت رسانی به آسیب دیدهها سرعت خوبی داشتیم
-
تلاش مدیریت شهری برای کمک به بازسازی خانههای آسیب دیده
-
آغاز پویش «به عشق حسین(ع)» همزمان با ایام سوگواری ماه محرم
-
یونیسف: ۱۳۸ میلیون کودک کار در جهان زندگی میکنند
ارسال نظر