قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت که ۳۱۳ مرکز اطعام مهدوی در سراسر کشور برپا شده است که در طول ماه مبارک رمضان به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی گرم بین نیازمندان اقدام می‌کنند.

به گزارش صنعت کار،‌ حسین صمصامی در مراسم افتتاح متمرکز طرح اطعام مهدوی (ضیافت همدلی) در استان گلستان گفت: در طرح اطعام مهدوی در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان، به نیت یاران امام زمان (عج)، ۳۱۳ مرکز اطعام مهدوی در سراسر کشور برپا شده است که در طول ماه مبارک رمضان به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی گرم بین نیازمندان اقدام می‌کنند.

وی افزود: این طرح در ماه مبارک رمضان که اوج تبلور انفاق و همدلی است با پخت روزانه بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذا برای نیازمندان، در تمامی استان‌ها اجرایی و عملیاتی می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان در قالب طرح اطعام مهدوی، حداقل پنج میلیون پرس غذای گرم میان مددجویان توزیع خواهد شد، تاکید کرد: امیدواریم با مشارکت مردم نیکوکار و نهادهای حمایتی و انقلابی بتوانیم این آمار را تا دو برابر و حتی بیشتر افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: تمامی مراحل تهیه مواد غذایی لازم، طبخ و توزیع غذا طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت انجام شده و بسته‌های غذایی در ظروف یکبار مصرف میان مددجویان و خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

صمصامی با دعوت از همه مردم نیک‌اندیش ایران اسلامی برای پیوستن به این طرح خاطرنشان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با پیوستن به رزمایش ملی بخشش ایرانیان و طرح اطعام مهدوی، کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰، شماره حساب ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰، شماره حساب بانک ملی ۳۳۳۳ و یا از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۱# پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، استان‌های گلستان، مازندران، یزد، کردستان، خراسان رضوی، البرز و قزوین از جمله استان‌هایی هستند که مراکز اطعام مهدوی به صورت همزمان در آن آغاز به کار کرد.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/