رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از توزیع دو هزار بسته اقلام بهداشتی و خوراکی بین اقشار کم‌درآمد شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش نیکوکار، و به نقل از روابط عمومی شورای هیئات مذهبی استان کردستان، نورعلی خزاعی در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از چگونگی روند توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی در سنندج، اظهار داشت: این اقدام خیرخواهانه به همت ستاد اربعین و مواکب محبان ولایت استان کردستان، بنیاد مهدویت و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اعضای شورای مهدیه و هیئت صاحب‌الزمان (عج) مستقر در مهدیه سنندج انجام شده است.

وی با تقدیر از مشارکت پرشور جوانان هیئتی و پایگاه‌های مقاومت بسیج، افزود: در این حرکت ارزشمند و خیرخواهانه تعداد دو هزار بسته به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان شامل اقلام بهداشتی و خوراکی معیشتی بین اقشار کم‌درآمد و فقیرنشین شهرستان سنندج توزیع شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان ادامه داد: این اقدام در راستای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کارها و کمک به خانواده‌های کم‌درآمد و نیازمند به مناسبت نیمه شعبان انجام گرفت.

خزاعی یادآور شد: در راستای تهیه این اقلام شاهد حمایت‌های مردمی و خیرین، حمایت‌های مالی و معنوی نماینده ولی فقیه و منتخب مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری و ستاد عتبات عالیات استان بودیم.

وی بیان کرد: توزیع طرح حمایتی در مرحله اول روز جمعه بیست و دوم فروردین ماه به مناسبت نیمه شعبان انجام شد و ادامه این روند حمایتی نیز در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان گفت: پیش از این نیز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هیئات مذهبی استان کردستان موادضدعفونی و بهداشتی تهیه و به صورت رایگان بین عموم مردم توزیع کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر