معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با تشریح روش‌های غیر حضوری رسیدگی درخواست‌های مددجویان و نیازمندان در دوره شیوع بیماری کرونا گفت: تا پایان بحران کرونا در کشور، ثبت درخواست‌های مددجویان به صورت اینترنتی یا از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی انجام خواهد شد.

به گزارش نیکوکار،  عحسین خدرویسی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مددجویان کمیته امداد افراد سالمند یا بیماران صعب‌العلاج هستند، افزود: به منظور کاهش خطر ابتلای این افراد و دیگر خانواده‌های تحت حمایت، ستاد مرکزی پیشگیری از بیماری کرونا در کمیته امداد تهمیداتی را مصوب و اجرایی کرده است تا مراجعات افراد نیازمند به دفاتر این نهاد و همچنین مراجعه حضوری مددکاران در منازل مددجویان به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه تمام خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته است، ادامه داد: مددجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.e.emdad.ir درخواست‌های مورد نظر خود را ثبت کنند و این درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع مددجویان خواهد رسید.

رئیس ستاد مرکزی پیشگیری از بیماری کرونا در کمیته امداد از راه‌اندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی برای مددجویان خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورتی که مددجویان امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند یا به دلایل فنی همچون قطع شبکه و … خدمات آنلاین در دسترس نباشد، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷ درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند که در این مورد نیز رسیدگی به درخواست‌ها به صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است.

بنا براعلام روابط عمومی کمیته امداد؛ وی به خدمات غیر حضوری این نهاد برای نیازمندان خارج از حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: افراد نیازمندی که تحت حمایت کمیته امداد نیستند هم می‌توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷ درخواست خود را به صورت فایل صوتی، نمابر و رایانامه با ذکر شماره تلفن و آدرس محل سکونت، ثبت کنند تا مددکاران کمیته امداد در کمترین فاصله زمانی به این درخواست‌ها رسیدگی کنند.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/

ارسال نظر