مدیرکل کمیته امداد استان تهران از مساعدت ۳۲۰ میلیون تومانی راهپیمایان ۲۲ بهمن برای امور نیازمندان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه ۳۶۰ پایگاه کمیته امداد استان تهران در مسیر راهپیمایی تهرانی‌ها مستقر شدند که کمک‌های راهپیمایان را دریافت کردند، ادامه داد: حضور راهپیمایان در پایگاه‌های  کمیته امداد استان تهران مستقر در مسیر راهپیمایی چشمگیر بود.

وی خاطر نشان کرد: این کمکها برای هموطنان سیل زده در سیستان و بلوچستان، تامین پوشاک سال نو ایتام و نیازمندان و دیگر امور نیازمندان دریافت شده است که بر اساس نیت کمک کنندگان در کمترین زمان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از مردم خیر و همیشه در صحنه تهران که در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۹۸ نیز حماسه‌ای دیگر خلق کردند، بیان کرد: در راهپیمایی امسال بیش از ۳۲۰ میلیون تومان به صورت نقد دریافت شد که نسبت به سال گذشته که ۱۱۶ میلیون تومان بود، بیش از دو برابر رشد داشته است.

پرپنچی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد استان تهران بهره‌گیری از ظرفیتها و پناسیل موجود برای رسیدگی به امور نیازمندان است، ابراز امیدواری کرد: مردم خیر ونیک اندیش تهران همچون گذشته در روزهای پایانی سال نیز نیازمندان را دریابند و مهرشان را به آنها هدیه دهند.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/