کد خبر: 1921

بنیاد مستضعفان، سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمات حمایتی در قالب‌های مختلف هزینه کرد که بیشترین سهم از این ملبغ را با ۱۲۶ میلیارد تومان، «خرید تجهیزات و ساخت مراکز درمانی» داشت.

به گزارش نیکوکار، بر اساس عملکرد بررسی شده در مجمع سالانه، بنیاد مستضعفان بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات حمایتی را در قالب‌های مختلف ارائه کرد.

در میان خدمات حمایتی ارائه شده به محرومان و مخاطبان این خدمات، «خرید تجهیزات و ساخت مراکز درمانی» با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۶ میلیارد تومان، بیشترین سهم را از این خدمات داشته است.

طرح سلامت مادران باردار، تسهیلات طرح‌های اشتغالزایی، کمک هزینه تهیه مسکن نیازمندان، طرح ملی آبادانی مناطق محروم و ساخت مراکز آموزشی و تربیتی از دیگر اقداماتی است که بنیاد مستضعفان در سال گذشته در قالب خدمات حمایتی به جامعه مخاطب این خدمات در سراسر کشور و به ویژه در مناطق محروم ارائه داده است.

همچنین در بخش تهیه مسکن، بنیاد مستضعفان در قالب این خدمات حمایتی، به صورت بلاعوض کمک‌های حمایتی را برای تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل ۲ معلول، خانواده‌های دارای فرزند ۳ قلو و بیشتر و همچنین تامین مسکن محرومان درنظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، علاوه بر این موارد، کمک به مناطق حادثه دیده از بلایای طبیعی، برگزاری اردوهای هفتگی دانش آموزی، تهیه پوشاک و البسه و همچنین کمک به ارتقاء تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم، از دیگر خدمات ارائه شده بنیاد در قالب خدمات حمایتی در سال ۹۷ بود.

 

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/