مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از حمایت این بنیاد از خانواده چهارقلوهای متولد شده در استان تهران خبر داد.

به گزارش نیکوکار، حمیدرضا علیان‌زادگان با بیان اینکه چهارقلوهای تهرانی تحت پوشش‌ حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفتند، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هدایایی شامل یک بسته لبخند مادری شامل ۴۰ قلم ملزومات مورد نیاز نوزاد از بدو تولد تا یک سالگی به ازای هر یک از نوزادان، یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به مادر به ازای هر یک از نوزادان و تامین و اهدای پوشک مصرفی به میزان شش ماه به ازای هر یک از نوزادان را تقدیم والدین آنها کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع چهار بسته لبخند مادری، چهار میلیون تومان کارت هدیه و ۹۶ بسته پوشک نوزاد به والدین چهارقلوهای تهرانی اهدا شده است.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد اظهار کرد: فرزند این چهارقلوها آقای مهدی مرادنیا، کارگر خدوم فضای سبز شهرداری تهران است که پیش‌تر پدر دو دختر ۱۱ و ۹ ساله بود و هم‌اکنون با تولد چهارقلوهایش در مجموع پدر شش فرزند شده است.

علیان‌زادگان تاکید کرد: بنیاد ۱۵ خرداد در راستای ماموریت خود در حوزه جمعیت و فرزندآوری و در قالب پویش‌های ملی «ایران جوان» و «لبخند مادری» از خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو، دانشجویان متاهل و خانواده‌های کم‌برخوردار صاحب سه فرزند به بالا که فرزند سوم آنها در یک سال اخیر به دنیا آمده‌اند حمایت به‌عمل می‌آورد.

به گفته مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، این بنیاد در سال گذشته بیش از ۱۷۰ خانواده دارای فرزند چندقلو را زیر چتر حمایتی خود گرفته است. بیشترین تعداد حمایت از خانواده‌های چندقلو در سال گذشته مربوط به استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، قم و فارس بوده است.

علیان‌زادگان خاطرنشان کرد: به هر یک از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو هدایایی از جمله یک بسته لبخند مادری به ازای هر یک از نوزادان، اهدای کارت هدیه به مادر به ازای هر یک از نوزادان و تامین پوشک مصرفی به مدت شش ماه به ازای هر یک از نوزادان به خانواده‌ها تقدیم می‌شود.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در پایان تاکید کرد: مردم و خیرین برای مشارکت در تامین بسته‌های لبخند مادری و سایر اقلام طرح می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۴۲*۷۸۰* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظر