معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بسته حمایتی پوشک نوزاد به بسته‌های «لبخند مادری» اهدایی این بنیاد اضافه شده است.

به گزارش نیکوکار، از بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، محمدرضا دهقان اظهار داشت: در راستای حمایت از خانواده‌های مثبت پنج (دارای فرزند سوم و بیشتر) و به منظور کاهش بار مالی خرید پوشک مصرفی، بسته حمایتی پوشک نوزاد نیز از مراحل بعدی پویش ملی «لبخند مادری» به همراه بسته‌های لبخند مادری در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

دهقان تاکید کرد: محتوای این بسته مکمل شامل پوشک‌های پارچه‌ای با طراحی جدید به همراه پدهای بهداشتی قابل تعویض و بهینه شده با سوپرجاذب‌های باکیفیت است.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد درباره محتویات بسته‌های لبخند مادری نیز توضیح داد: این بسته‌ها شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز کودک از بدو تولد تا حدود ۲ سالگی به ارزش تقریبی هر بسته ۵۰ میلیون ریال است.

وی با تاکید بر تمرکز جدی بنیاد ۱۵ خرداد بر موضوع جوانی جمعیت گفت: در پویش ملی «لبخند مادری» نیز که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شده است به زوج‌هایی که در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ فرزند سوم‌ به دنیا آمده با تعیین سطح برخورداری یک بسته لبخند مادری اهدا می‌شود.

دهقان یادآور شد: طرح با پنج هزار بسته آغاز شده است و هر ساله افزایش می‌یابد.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد اضافه کرد: علاقه‌مندان و نیکوکاران برای مشارکت در پویش ملی «لبخند مادری» می‌توانند کد ۴۲#*۷۸۰* را شماره‌گیری کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر