مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور گفت: حدود ۹ هزار دانشجو تحت پوشش بهزیستی در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی تحصیل می‌کنند.

به گزارش نیکوکار،نرجس اسعدی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲ هزار نفر در دانشگاه‌های دولتی و مابقی در دانشگاه‌های شهریه‌پرداز هستند.

وی یادآور شد: عزم، اراده و تلاش این افراد برای رسیدن به این موفقیت بزرگ قابل ستایش است و باید این افراد را به عنوان الگو به آحاد جامعه معرفی کرد.

مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور در ادامه از تقدیر ۴۰ نفر پذیرفته‌شده حائز رتبه برتر خانواده‌های بانوان سرپرست خانوار و فرزندان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: ۴۰ نفر موفق به کسب رتبه برتر در کنکور سراسری دانشگاه‌های دولتی کشور شده‌اند.

به گفته اسعدی، مبلغ ۱۵ میلیون تومان از اعتبارات بهزیستی کشور و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از طرف خیرین به دانشجویان رتبه برتر خانواده‌های بانوان سرپرست خانوار و فرزندان تحت پوشش بهزیستی اهدا شد.

ثبت نام سهمیه استخدام افراد دارای معلولیت در وزارت آموزش و پرورش

به گزارش سازمان بهزیستی کشور، ثبت نام افراد دارای معلولیت در خصوص اختصاص سهمیه حداقل ۳ درصد از مجوزهای استخدامی دستگاه های اجرایی کشور با شروع فرآیند ثبت نام در وزارت آموزش و پرورش آغاز شد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به صفحه سازمان سنجش از شرایط و نحوه ثبتنام در این آزمون اطلاع یابند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/