کد خبر: 13537

همسو با اهداف مسئولیت‌ اجتماعی شرکت نفت و گاز گچساران انجام شد

توزیع ۳ هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار گچساران

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ۳ هزار بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار در حوزه فعالیت این شرکت توزیع کرد.

به گزارش نیکوکار، مهرداد کاهکش، مدیرعامل مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: همگام با پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش آموزان مناطق محروم در شرکت ملی نفت ایران، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نزدیک به ۳ هزار بسته نوشت افزار میان دانش آموزان مناطق محروم روستاهای همجوار تأسیسات نفتی توزیع کرد.

وی با اشاره به ضرورت تأمین نیازهای دانش آموزان مناطق کم برخوردار همجوار با تاسیسات نفت اظهار کرد: شرکت نفت و گاز گچساران برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و اقدام‌های عام‌المنفعه خود، توجهی ویژه‌ به فراهم آوردن زمینه‌های مناسب تحصیل دانش‌آموزان در مناطق محروم همجوار با تأسیسات این شرکت داشته؛ از این رو در کنار حمایت‌های انجام شده هر ساله اقدام به توزیع بسته‌های نوشت افزار بین دانش آموزان این مناطق کرده است.

مدیرعامل این شرکت ادامه داد: طرح پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان محروم مناطق نفت‌خیز و گازخیز کشور به‌منظور توانمندسازی دانش‌آموزان بومی و محروم این مناطق و ایجاد توسعه پایدار اجرا می‌شود.

کاهکش با بیان اینکه با توانمندسازی علمی، می‌توان نیروی بومی را برای مشاغلی که در آینده ایجاد می‌شود، آموزش داد، گفت: دانش آموزان امروز مدیران آینده این صنعت هستند و در این دیدار تلاش‌مان بر این است که مشکلات را از نزدیک بررسی کنیم و بر اساس اولویت‌بندی به آنها رسیدگی کنیم.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که در مدارس روستاهای همجوار تاسیسات نفت گچساران برگزار شد، امام جمعه موقت گچساران، بخشدار مرکزی گچساران، رئیس آموزش و پرورش و معاون آموزش و پرورش گچساران و جمعی از مدیران نفت گچساران حضور داشتند.

منبع: شانا

انتهای پیام/