معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از حمایت ۳۵۷ ایرانی خارج از کشور از ۸۲۶۵ یتیم و فرزند محسنین تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش نیکوکار، محمد دهرویه با اعلام برگزاری برنامه شوق دیدار به منظور دیدار حامیان خارج از کشور با فرزندان معنوی خود، گفت: این مراسم با همکاری اداره ورامین با حضور دو نفر از حامیان خارج از کشور با ۱۵۰ یتیم و فرزند محسنین در محل تالار گلها در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در همین جهت حامیان بیش از ۲۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود اهداء کردند.

دهرویه در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۳۵۷ ایرانی ساکن خارج از کشور در قالب طرح اکرام ایام و محسنین با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند، افزود: حامیان ایرانی ساکن خارج از کشور در نیمه نخست سال جاری بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۲ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: حامیانی که قصد دیدار با فرزند معنوی خود را دارند می‌توانند با هماهنگی کارشناسان اکرام ایتام و محسنین شرایط این دیدار را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی با اعلام روش‌های عضویت نیکوکاران در طرح اکرام ایتام و محسنین،گفت: مردم نیکوکار علاوه بر حضور در ادارات کمیته امداد نزدیک محل زندگی خود و پایگاه‌هایی که در مناسبت‌های مختلف برپا می شود، می‌توانند برای پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین عدد یک را به سرشماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ ارسال و یا به پایگاه اینترنتی emdad.ekram.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/