معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به فعالیت بیش از ۹۰۰۰ مرکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد، گفت: برنامه کمیته امداد در سال ۱۴۰۱ برای مراکز نیکوکاری در مسیر کیفی‌سازی است.

به گزارش نیکوکار، حبیب‌الله آسوده با اشاره به رویکرد کمیته امداد در زمینه مشارکت‌های اجتماعی بیان کرد: کمیته امداد سال ۱۴۰۱ را در مسیر کیفی‌سازی مراکز نیکوکاری پیش می‌برد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰۰۰ مرکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد در حال فعالیت هستند، افزود: سایر موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد که در حوزه خیر و احسان فعالیت می‌کنند اما از بخش‌های دیگر مجوز گرفته‌اند، نیز با مراکز کمیته امداد در ارتباط هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در پاسخ به این سوال که آیا در زمینه ارائه مجوز به مراکز نیکوکاری پشت نوبتی وجود دارد؟ بیان کرد: در حال حاضر این نهاد به دنبال کیفی‌سازی و توانمندسازی مراکز نیکوکاری است.

آسوده ادامه داد: زمانی که به مراکز نیکوکاری مجوز ارائه می‌دهیم باید در مسیر توانمندسازی آنها هم برنامه‌هایی داشته باشیم تا این گروه توانایی و مهارت حرفه‌ای هدایت خیر و احسان در کشور را داشته باشند؛ بر همین اساس کمیته امداد به آموزش و استانداردسازی و ابعاد دیگر می‌پردازد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/