معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد روش‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در پویش «عید قربان» را تشریح کرد و گفت: نذورات مردم نیکوکار در قالب این پویش، در سریع‌ترین زمان به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد.

به گزارش نیکوکار، علیرضا عسگریان با اعلام جزئیات روش‌های مشارکت مردمی در پویش «عید قربان» افزود: تمامی مراکز نیکوکاری در سراسر کشور آماده دریافت کمک‌های مردمی با نیت نذر قربانی هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را براساس استان‌ مورد نظر ارائه کنند، اظهار کرد: امکان مشارکت مردم در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است و کمیته امداد براساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده، به نیت افراد مشارکت کننده، اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان خواهد کرد.

عسگریان با تاکید بر اینکه تمامی کمک‌های مردمی در کمترین زمان به دست افراد نیازمند می‌رسد، ادامه داد: مردم نیکوکار همچنین می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود، به پایگاه های کمیته امداد در استان‌های مختلف مراجعه کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از پیش‌بینی روش‌های غیر حضوری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و خاطرنشان کرد: به همین منظور کد #۱*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده که شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری این کد، در پویش نذر قربانی برای نیازمندان همراهی کنند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عسگریان اضافه کرد: زمینه مشارکت در پویش نذر قربانی در پایگاه اینترنتی کمیته امداد به نشانی emdad.ir نیز فراهم شده و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه، در کمک به خانواده های نیازمند همراهی کنند.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/