کد خبر: 12395

رییس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به اهمیت پاسخگویی به مراجعان در داروخانه‌ها، از پذیرش بیش از ۲۲ هزار نسخه در سال جاری در داروخانه مرکزی شماره ۲ هلال احمر خبر داد.

به گزارش نیکوکار، علیرضا عسکری – مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به اهم فعالیت‌های سازمان تدارکات پزشکی در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۲ هزار بیمار با در دست داشتن نسخه دارویی خود به داروخانه تهرانپارس هلال احمر مراجعه کرده و داروی خود را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: داروخانه تهرانپارس به دلیل تامین و توزیع داروهای کمیاب و داروهای پرونده‌ای از قبیل داروهای بیماران پیوندی، دیالیز، داروهای عادی مورد نیاز مردم، داروهای سفارشی، داروهای تک نسخه‌ای، ام اس و بیماران سرطانی از اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارو برخوردار است.

عسگری خاطرنشان کرد: بیشترین داروهای پذیرش شده در این داروخانه شامل داروهای بیماران شیمی درمانی، دیابتی، ام اس و انسولین بوده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تسهیل امور برای مراجعه کنندگان گفت: به کارگیری سیستم مکانیزه، وجود نیروی انسانی مجرب، تکریم مراجعه کنندگان و استقرار نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر از جمله شاخصه‌های مطلوب این داروخانه است که جهت تسهیل امور برای شهروندان انجام شده است.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ داروخانه شماره ۲ هلال احمر در شرق تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره و در محوطه مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران تهرانپارس واقع شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظر