مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از استمرار همکاری با دستگاه‌های امدادرسان و تأمین و ارسال کمک‌ها و نیازهای ضروری به آبادان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، حمیدرضا گلپایگانی، روز دوشنبه (۹ اردیبهشت‌ماه) با بیان این مطلب گفت: حسب دستور معاون‌ وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به شرکت‌های تابع فعال در جنوب، مبنی بر حضور و مشارکت فعال در پشتیبانی و همیاری با دستگاه‌ها و سازمان‌های امدادرسان در آواربرداری ساختمان تخریب‌شده متروپل در آبادان، این شرکت نیز نسبت به بسیج امکانات و تأمین نیازهای لازم اقدام کرده است.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و مصدومان این حادثه دلخراش افزود: براساس اعلام نیاز ستاد بحران استان و شهرستان آبادان شرکت ملی حفاری ایران در ساعات گذشته یک دستگاه کانکس، یک دستگاه خودرو یخچال‌دار، چند دستگاه بی‌سیم سیار، همچنین تعداد قابل‌توجهی کاور شب‌نما و دستکش ایمنی برای استفاده نیروهای امدادی اختصاص داد و به آبادان ارسال کرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه دو دستگاه آمبولانس با تجهیزات و گروه‌های خدمات ایمنی و آتش‌نشانی و امدادی و شماری از بسیجیان شرکت از نخستین ساعات بروز حادثه به این موقعیت اعزام شدند، اظهار کرد: دومین محموله کمک‌های شرکت همانند مرحله نخست شامل هزار وعده (‌صبحانه،‌ ناهار و شام و میان‌وعده)، بسته‌های‌ آب‌معدنی، مواد غذایی پروتئینی، لبنیات، خشکبار و… روز یکشنبه از اهواز به آبادان انتقال یافت.

گلپایگانی گفت: گروه‌های ایمنی و آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی و بسیجیان ملی حفاری تا زمانی که ستاد بحران تشخیص دهد در موقعیت استقرار دارند و تأمین مواد غذایی به‌صورت هر سه روز یکبار بر اساس تقسیم کار میان شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران‌ انجام خواهد شد.

وی ضمن عرض خدا قوت به گروه‌های امدادی و خدمات‌رسانی افزود: مجموعه نفت در خدمت مردم شریف آبادان است و امدادرسانی و پشتیبانی با هماهنگی مقام‌های محلی و ستاد بحران استان تداوم خواهد یافت.

منبع: شانا

انتهای پیام/