کد خبر: 9826

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی در خصوص پویش ایران همدل و طرح ضیافت همدلی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش نیکوکار، ذوالفقار یزدان‌مهر در خصوص پویش ایران همدل و طرح ضیافت همدلی بیان کرد: مقام معظم رهبری در نیمه شعبان درخصوص بروز مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی به مردم توصیه فرمودند افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند فعالیت‌های وسیعی را به منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند. به خصوص که در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است قرار داریم. خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل گیرد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار ارزشمندی است تا ما در بحث خدمات‌رسانی توام با کرامت انسانی به افراد نیازمند گام‌های موثری برداریم که در قالب پویش ایران همدل، طرح ضیافت همدلی با تاکید بر کرامت انسانی در کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی با مشارکت موسسات خیریه، مردم و همکاران سازمان در جهت جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی و بهره‌مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در حال اجراست.

به گفته یزدان‌مهر، از اهداف اصلی این پویش تامین کمک هزینه اقلام و بسته‌های معیشتی، تهیه غذای گرم و افطاری و تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی از جمله زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های معلولان، افراد آسیب‌دیده اجتماعی، خانواده کم‌برخوردار و نیازمند جامعه و دیگر اقشار آسیب‌پذیر است.

وی معتقد است که تفاوت مهم در اجرای پویش در سال جاری همکاری و مشارکت تنگاتنگ با موسسات خیریه تحت نظارت سازمان در سراسر کشور است که افراد خیر می‌توانند با مشارکت با موسسات به افراد نیازمند کمک‌های خود را برسانند و یا نسبت به ارائه کمک‌ها به ادارات و مراکز سازمان بهزیستی در سراسر کشور اقدام کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی ادامه داد: بر همین اساس برنامه‌های خدمات‌رسانی موسسات خیریه همراه، در پویش یا راه‌های ارتباطی با موسسات و ادارات شهرستانی سازمان در سایت سازمان بهزیستی به آدرس behzisti.ir موجود بوده و در پایان پویش نیز گزارش کاملی از وضعیت مشارکت‌ها و محل مصرف مشارکت‌ها به تفکیک موسسات و شهرستان‌ها خدمت عموم همراهان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پویش ضیافت همدلی در ذیل پویش بزرگ مردمی ایران همدل با مشارکت کمیته امداد در حال برگزاری است و مردم خیر و خداجوی کشور از سه طریق می‌توانند این پویش را همراهی کنند، راه‌های همراهی این پویش را تشریح کرد و گفت: از طریق کمک‌های نقدی به حساب ایران همدل با کد دستوری #۱۴* و شماره کارت ۶۲۷۲۶۰۷۲۷۷۷۷۷۷۷۷، مراجعه به سایت سازمان و ارائه کمکها به موسسات خیریه همراه پویش و یا ادارات شهرستانی سازمان از راه‌های معرفی شده، واریز وجه مشارکت از طریق درگاه بانکی به آدرس behzisti.ir و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ و یا مراجعه به درگاه‌ها و آپ های پرداختی مرتبط با سازمان بهزیستی است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/