رئیس کمیته امداد از توزیع یک میلیون وعده غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند در ۶ روز نخست ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سیدمرتضی بختیاری با اشاره به اجرای سومین مرحله پویش ملی ایران همدل و طرح اطعام مهدوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون حدود یک میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۳۱۸ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی فعال شده‌اند، ادامه داد: همچنین ۱۷۵ هزار بسته افطاری در قالب طرح افطاری ساده در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد میانگین ارزش ریالی غذای گرم توزیع شده را حدود ۲۵ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در طرح افطاری ساده نیز برای هر بسته افطاری مبلغ ۱۰ هزار تومان از محل کمک‌های مردمی هزینه شده است.

بختیاری ضمن تقدیر از کمک‌های مردمی و مشارکت نهادها در اجرای طرح اطعام مهدوی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی و خیران برای تهیه و توزیع غذای گرم و افطاری ساده برای نیازمندان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل، تاکید کرد: مردم نیکوکار ایران اسلامی می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۴* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بختیاری اظهار کرد: همچنین پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/