مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: نیکوکاران و حامیان ایتام در 9 ماه نخست امسال، ۳۱ میلیارد تومان کمک مالی را به صورت مستقیم به حساب ایتام تحت حمایت خود پرداخت کردند.

به گزارش نیکوکار، پیمان ترکمانه افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده تلاش می کنیم تا پایان سال جاری، ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) به صورت مستقیم، ماهانه به ازای هر نفر ۷۰۰ هزار تومان از طریق حامیان خود دریافت کنند.

وی اظهار داشت: با وجود شیوع بیماری کرونا و کاهش استفاده از پول کاغذی، با ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی، میزان پرداختی های مردم استان همدان در قالب صندوق های صدقات در ۹ ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.

ترکمانه گفت: مشارکت مردم همدان برای حمایت از خانواده‌های کم برخوردار بسیار فوق‌العاده و کم نظیر است که این امر مشارکت قابل توجه برگرفته از درک اجتماعی و فرهنگ بالای مردم این استان در حوزه احسان و نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، توسعه شبکه مردمی احسان و نیکوکاری را از مهمترین برنامه های این نهاد در استان عنوان کرد و افزود: برای توانمندسازی افراد و خانواده های زیر پوشش این نهاد، دوره‌های مهارت آموزی با هدف ایجاد فرصت های شغلی مولد و پایدار برگزار می شود.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۴۴ هزار خانوار در استان همدان تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/