معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به تصویب تشکیل شورای عالی توسعه روستایی گفت: این شورا، ظرفیت بزرگی برای پیگیری کارها و امور مربوط به روستاها و مناطق محروم، ایجاد کرده است.

به گزارش نیکوکار، محمد امید روز چهارشنبه در نشست هماندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: علاوه بر شورای عالی توسعه روستایی، صندوق‌های روستایی نیز با ظرفیت هایی که ایجاد کرده است، فرصت خوبی برای امور روستاییان ایجاد کرده است.

وی به مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱ هزار مسکن روستایی در هفته آینده نهایی و عملیاتی خواهد شد. باید توجه داشت که مساله مسکن روستایی، مساله بسیار مهم و حساسی است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به وظایف سازمان بهزیستی در برابر محرومیت‌ها گفت: در بخشی که مربوط به محرومان و نیازمندان است، وظیفه ای است که در همه ابعاد باید به آن توجه داشت و نسبت به آن حساس بود. علاوه بر مساله محرومیت ها، امور معلولان نیز وظیفه سازمان را در این زمینه مضاعف می‌کند بنابراین تکلیف چندگانه‌ای بردوش ما است تا نسبت به این اقشار وظایف خود را انجام دهیم.

امید تاکید کرد: باید از همه فرصت‌هایی که در اختیار ما است استفاده کنیم و در اختیار این قشر دهیم؛ این یک رسالت انسانی و منهای وظیفه ای است که بر دوش ما است. هر جا احساس می‌شود کاری می‌توان کرد باید پیگیری کرد و آن را در سرلوحه کار قرار دهیم.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/