مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: ۳۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان موفق تحت حمایت بهزیستی شهرستان سمنان با همکاری خیران در اجرای طرح شهید سلیمانی اهدا شد.

به گزارش نیکوکار، علیرضا ایزدپور روز یکشنبه در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان موفق تحت حمایت بهزیستی شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه ارزش ریالی این تبلت‌ها در مجموع یک میلیارد ریال است ابراز داشت: امید است با همت ، پیگیری و یاری خیران، روزی مراسم اهدای تبلت به تمام دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت بهزیستی استان سمنان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت بهزیستی به میزان نیازهای جامعه هدف نیست افزود: تلاش بر این است که میزان نیاز و توان یکسان شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خیران را بازوان توانمند بهزیستی در ارائه خدمات و دستیابی به اهداف این سازمان دانست و گفت: سال گذشته کمک‌های نقدی ، غیرنقدی و خدماتی خیرین استان مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بود و این کمک ها در سال جاری نیز ادامه‌دار است و در زمان شیوع کرونا، کمک های نقدی و غیرنقدی به منظور تهیه ماسک، مواد ضدعفونی کننده، تن‌پوش و سبد کالا دریافت شد.

ایزدپور ادامه داد: خیران استان سمنان با مشارکت در پویش پازل همدلی که به منظور تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی راه اندازی شد، در کمتر از ۲ ماه ۷۰۰ میلیون ریال اهدا کردند.

وی افزود: در بین جامعه هدف بهزیستی استان سمنان، همیشه دانش آموزان و دانشجویان موفق و نفرات برتر در کنکور بوده‌اند و چندی پیش در مراسم تجلیل از نفرات برتر در کنکور ۹۹ با حضور ریاست سازمان بهزیستی کشور ، بیش از یکهزار نفر با رتبه برتر در حوزه توانبخشی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این نشست به دلیل شیوع ویروس کرونا و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به نمایندگی از دانش آموزان موفق، ۱۰ دانش آموز از مقطع ابتدایی تا متوسطه حضور داشتند و تبلیت دریافت کردند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/