رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در سال آینده خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده پنج هزار میلیارد تومان برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد پیشنهاد شده است.

به گزارش نیکوکار، سید مرتضی بختیاری صبح امروز در آیین واگذاری ۷۲ واحد مسکونی ویژه ایتام استان بوشهر در شهر سعدآباد دشتستان، تامین مسکن را یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد دانست و اظهار داشت: در این راستا همکاری و مشارکت خیران در بخش‌های مختلف ستودنی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در سال آینده خاطر نشان کرد: در بودجه سال آینده پنج هزار میلیارد تومان برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد پیشنهاد شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات تامین مسکن مددجویان از محل تبصره ۱۴ تامین می‌شود افزود: در این راستا قرارداد ساخت یک‌هزار واحد مسکونی در استان بوشهر منعقد می‌شود که نقش مهمی در تامین مسکن مددجویان دارد.

بختیاری یکی از نقاط قوت نهاد کمیته امداد را  اعتماد عمومی به این نهاد دانست و بیان کرد: در برنامه‌هایی مانند ساخت مسکن مددجویی حضور پرمعنا و جدی مردم قابل توجه است که افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی در استان بوشهر با مشارکت خیران و نهادهای انقلابی قابل تحسین است.

وی رفع محرومیت‌ و فقرزدایی را یکی از رسالت‌های کمیته امداد دانست و بیان کرد: با همدلی مردم شاهد کارهای بزرگی در سطح کشور برای رفع محرومیت و فقرزدایی هستیم .

رئیس کمیته امداد، محرومان و مستضعفان را ولی نعمتان جامعه دانست و تاکید کرد: خدمت با تکریم و احترام به محرومان و فقرا، وظیفه مسئولان است.

بختیاری از افتتاح ۷۲ واحد مسکونی ویژه ایتام تحت پوشش کمیته امداد سعدآباد دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای ساخت این  واحدهای مسکونی ۵۰ متری ۷۲ میلیارد ریال با مشارکت خیران هزینه شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/