مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از اهدای ۱۸۳ دستگاه تبلت توسط حامیان و خیرین به ایتام استان خبر داد و گفت: این تبلت‌ها به‌منظور برخورداری از آموزش و تحصیل مجازی، در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در استان قرار گرفت.

به گزارش نیکوکار، رضا سلم‌آبادی اظهار داشت: هم‌اکنون هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز از خدمات حمایتی این نهاد برخوردار هستند.

وی بیان داشت: سعی می‌کنیم با همراهی خیران و حامیان شرایط را برای همه دانش‌آموزان زیرپوشش فراهم کنیم تا هیچ یک از دانش‌آموان زیرپوشش به دلیل نداشتن ابزارآموزش مجازی از تحصیل باز نماند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از اهدای ۱۸۳ دستگاه تبلت توسط حامیان و خیرین به ایتام استان خبر داد و عنوان کرد: این تبلت‌ها به‌منظور برخورداری از آموزش و تحصیل مجازی، در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در استان قرار گرفت.

سلم‌آبادی ارزش این تبلت‌ها را ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در مرحله قبل نیز ۱۵۴ دستگاه تبلت به ارزش ۴۶۲ میلیون تومان توسط خیرین و حامیان به ایتام تحت حمایت اهدا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار، خیران، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی استان می‌توانند علاوه بر دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد، کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* پایگاه اینترنتی emdad.ir تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای حمایت از دانش‌آموزان تحت حمایت اعطا کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/