امروز یک هزار و ۵۰۰ تبلت و لپ تاپ به منظور فراهم کردن بستر مناسب آموزشی و تحصیلی در میان دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی توزیع شد.

به گزارش نیکوکار، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ظهر چهارشنبه در آئین توزیع این اقلام آموزشی به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو، گفت: امروز یک هزار و ۵۰۰ تبلت و لپ تاپ به منظور فراهم کردن بستر مناسب آموزشی و تحصیلی در میان دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی توزیع شد.

وی با تاکید بر توجه ویژه کمیته امداد به آموزش و تحصیل مددجویان، ادامه داد: ارزش تومانی این تعداد تبلت و لپ تاپ توزیع شده بیش از ۲۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار تبلت و لپ تاپ نیز تا پایان امسال با همکاری مؤسسه خیریه عترت بوتراب تهیه و در میان دانش‌آموزان و دانشجویان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر دانش‌آموز و دانشجو زیر چتر حمایتی کمیته امداد آذربایجان‌غربی قرار دارند که از این تعداد، ۴ هزار نفر نیازمند تبلت و لپ تاپ شناسایی شده است.

سهندی یادآور شد: ۵۰ درصد از این تعداد لپ تاپ و تبلت‌ها با همکاری مؤسسه خیریه عترت بوتراب تهیه و آماده توزیع در میان دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت شده است.

وی اظهار کرد: توجه به آموزش و تحصیل، اشتغال و توانمندسازی خانوارهای مددجو از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و این نهاد در این راستا گام‌های مؤثری برداشته است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی بیان کرد: در راستای رفع مشکلات مددجویان، از ابتدای امسال، ۲۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به خانوارهای مددجو مساعدت شده است.

وی عنوان کرد: در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت استان فراهم شده و در نظر داریم تا پایان سال جاری این رقم را به ۲ برابر میزان کنونی برسانیم.

سهندی تاکید کرد: با آغاز کرونا هیچیک از خدمات کمیته امداد آذربایجان‌غربی تعطیل نشده و تلاش کرده‌ایم بیشتر خدمات رسانی‌ها را به سوی خدمات مجازی هدایت کنیم تا با جلوگیری از مراجعات حضوری، سلامت مددجویان و نیازمندان را حفظ کنیم.پ

منبع: مهر

انتهای پیام/