مدیر موسسه خیریه «خیرین جوان تبریز» گفت: در آستانه شب یلدا ۲ هزار و ۶۰۰ بسته ویژه شب چله در محلات حاشیه‌نشین تبریز توزیع شد.

به گزارش نیکوکار، محرم بیرق دار  اظهار کرد: این موسسه، پنج سال پیش با اهدای ۲۰۰ بسته ویژه شب یلدا در مناطق حاشیه نشین کار خود را آغاز کرد که در سال های بعد دوستانم با مشاهده این اقدام خداپسندانه ما را یاری کرده و تعداد بسته ها را به ۴۰۰ عدد رساندیم.

وی افزود: در این راستا در روزهای اخیر در سه مرحله ۲ هزار و ۶۰۰ بسته ویژه شب یلدا به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال توزیع شده است

مدیر موسسه خیریه خیرین جوان تبریز خاطرنشان کرد: هم اکنون این موسسه با کمک مستقیم ۲۰ جوان عضو دایم، در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور جوانان در عرصه های خدمت و مواسات، فعال هستند و با کمک آنها پنج هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام پنج میلیون ریال در محلات حاشیه نشین تبریز توزیع شده است.

بیرق دار با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا نیز این موسسه در کنار مردم نیازمند منطقه است، اظهار کرد: از بیستم اسفند ۱۵ هزار عدد ماسک و ۱۵ هزار محلول ضدعفونی کننده در محلات حاشیه نشین تبریز توزیع شده است.

وی با اینکه تبریز شهر تبریز به خودی به خود بدون گدا نشده است، افزود: با کمک خیرهای بزرگ در تبریز این کار نهادینه شده است و همه در این کارهای خیر پیشقدم هستند و مردم نیز از ما حمایت و استقبال کردند .

مدیر موسسه خیریه “خیرین جوان تبریز” با تقدیر از رسانه ها در بازنشر اقدامات آنها، گفت: کار ما را رسانه ها در تبریز برجسته کردند چون قبلا به تنهایی این کارها را انجام می دادیم، ولی الان دو سال هست که رسانه ها همراه ما هستند و ما می توانیم یارگیری انجام دهیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر