مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت جام از توزیع هزار کیلوگرم مرغ منجمد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به نیازمندان تربت جام خبر داد.

به گزارش نیکوکار، محمد رضا جمالی گفت: با همکاری و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد احسان و خیرین تربت جام، مقدار یک‌هزار کیلوگرم مرغ منجمد در مناطق محروم بین خانواده‌های نیازمند و کارگرانی که در ایام بیماری کرونا با مشکل مواجه شده بودند، توزیع شد.

مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت جام افزود: این خدمات رسانی در راستای عملیاتی نمودن منویات رهبر معظم انقلاب و در قالب رزمایش ایران همدل، با هدف کمک به تأمین معیشت خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا ارائه شده است.

وی بیان کرد: ارزش مرغ‌های منجمد توزیع شده بالغ بر ۱۸۰ میلیون ریال بوده است که خیران می‌توانند در این شرایط سخت اقتصادی، یاریگر خانواده‌های نیازمند باشند.

جمالی اظهار کرد: امیدواریم در کنار کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد احسان و با همراهی و مشارکت خیران، بتوانیم اقدام‌های اثربخشی به منظور رفع مشکلات محرومان را انجام دهیم.

مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه تربت جام در پایان افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بالغ بر ۶۸۰ میلیون ریال کمک‌های مومنانه توسط خیرین و نهادها به نیازمندان در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی و غذای گرم توزیع شده است.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/