فرمانده سپاه پارس آباد گفت: ۱۰ سری جهیزیه از طرف سپاه به نوعروسان حوزه مقاومت بسیج شهرستان در قالب رزمایش کمک مؤمنانه اهدا شد.

به گزارش نیکوکار، حسن نوری از اهدای ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان پارس آبادی خبر داد و اظهار کرد: این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، ظروف نسوز، سری کامل قاشق و چنگال، پتو و ظروف غذاخوری است که از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهداء و بسیج سازندگی سپاه پارس آباد تهیه شده است.

وی افزود: همه اقلام این جهیزیه از کارخانه‌های ایرانی خریداری شده تا بتوان گام مؤثری در جهت حمایت از کالای ایرانی، جهش تولید، رونق تولید ملی و ترویج سبک استفاده از کالای داخلی برداشت.

فرمانده سپاه پارس آباد با بیان اینکه این اقلام با مشارکت نوعروسان و سپاه فراهم شد، تشریح کرد: ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه‌ها بالغ‌ بر ۱۵ میلیون تومان است که به‌صورت مشارکتی ۵۰ درصدی تهیه شده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

نوری با تاکید بر تسهیل ازدواج جوانان در جامعه تصریح کرد: با همت بسیج سازندگی سپاه نیز در تلاش هستیم تا در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ ازدواج‌های آسان به منظور حل این مشکل در جامعه گام‌های موثرتر و اساسی برداریم.

فرمانده سپاه پارس آباد گفت: حمایت از جوانان در این امر، بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع می‌کند و سبب نشاط و شادابی میان جوانان می‌شود.

گفتنی است؛جهیزیه‌های اهدایی توسط سپاه توسط خودروهایی تا منزل زوج‌های جوان حمل و به آنان تحویل داده شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/