کد خبر: 7686

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: ۱۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در قالب تفاهم نامه کمیته امداد با استانداری برای تعمیرات مسکن مددجویان کردستانی اختصاص یافت.

به گزارش نیکوکار، محمد رسول شیخی زاده، اظهار کرد: در قالب تفاهم نامه کشوری این نهاد و استانداری ۱۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برای کمک به تعمیرات ۲ هزار و ۱۶۹ واحد مسکن مددجویان شهری و روستایی اختصاص داده شده است.

وی افزود: این میزان اعتبارات برای ساخت ۴۸۴ چشمه سرویس بهداشتی، ۴۱۵ مورد حمام و همچنین ۶۱۳ عملیات لوله‌کشی گاز و ۶۵۷ مورد ایزوگام منازل مددجویان در نظر گرفته شده است.

شیخی زاده خاطرنشان کرد: برای ساخت سرویس بهداشتی ۵۰ میلیون ریال، حمام ۶۰ میلیون ریال، لوله‌کشی گاز ۶۰ میلیون ریال و ایزوگام ۴۰ میلیون ریال به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی گفت: ۵۰ درصد از این مبلغ از محل اعتبارات استانداری و ۵۰ درصد هم از طریق اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین‌شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان تاکید کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم که این خدمات تا پایان سال به مددجویان ارائه شود و طرح‌های مد نظر به اتمام برسد.

منبع: مهر

انتهای پیام/