کد خبر: 7390

مدیر امور شعب موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در استان هرمزگان از توزیع یکهزار و 800 بسته معیشتی در سال جاری به ارزش ریالی 500 میلیارد خبر داد.

به گزارش نیکوکار، ابراهیم امامی عصر امروز در جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان پارس آباد که با حضور  روسای بیمارستانهای شهدا، ارس و امام خمینی(ره) و تعدادی از پزشکان و مسؤولان داروخانه‌ها برگزار شد، اظهار کرد:  امروز خیرین سلامت بازوان توانمند برای مدیریت و کنترل کرونا هستند.

وی افزود: ظرفیت خیرین و نیکوکاران سلامت برای رفع مشکلات حوزه سلامت بسیار حائز اهمیت است و از این‌رو باید موانع موجود رفع شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد بیان کرد: مشارکت خیرین در تأمین منابع مالی حوزه سلامت از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند به توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی ـ درمانی شهرستان کمک کرده و به پیشرفت در این حوزه منجر شود.

امامی تصریح کرد: مراکز درمانی و بیمارستانی در خط مقدم مبارزه با کرونا و  کمک به مردم قرار دارند و تأسیس مؤسسات خیریه و مشارکت افراد خیر می‌تواند کمک شایانی به توسعه خدمات درمانی باشد.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ میلیارد ریال برای تامین ۲۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان  توسط  جامعه پزشکان جمع آوری شده که در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

امامی ادامه داد: پزشکان و اطبا با اعلام آمادگی برای مشارکت در تامین تجهیزات ضروری مورد نیاز بیمارستان‌ها  آستین بالا زدند و همراه با مدافعان سلامت در امر خیر نیز پیش گام هستند.

فرماندار پارس آباد ادامه داد: جامعه پزشکی شهرستان پارس آباد از هیچ کمک معنوی و تخصصی و مالی در این زمینه دریغ نخواهند کرد و خود را از مردم می‌داند و به ایثارگری‌های خود ادامه خواهد داد.

امامی گفت: به لحاظ این‌که بخش بهداشت و درمان شهرستان در تأمین منابع مالی با سختی‌هایی مواجه است، ورود افراد خیّر در این حوزه می‌تواند کمک شایان توجهی به توسعه سیستم سلامت باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/