رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۹۹۹ کپسول اکسیژن از محل کمک‌های خیرین از امروز در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

به گزارش نیکوکار، صبح امروز در تاریخ ۹ آذر ۹۹ با کمک خیرین ۹۹۹ کپسول اکسیژن، ۹۹۹ مانومتر، ۲۰۰۰ ماسک تنفسی، ۹۹۹ مارس اکسیمتر از کمک‌های خیرین به بیماران نیازمند اهدا شد.

کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم اهدای نفس گفت: نباید تصور کرد که با کاهش ۱۰۰ نفر از تعداد جانباختگان کرونایی این بیماری هنوز تمام نشده است و باید دستورالعمل های بهداشتی با جدیت رعایت شود.

او تشریح کرد: اهدای ۹۹۹ کپسول اکسیژن به بیماران، اقدامی موثر است که می‌تواند کمک بسزایی به بیماران باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر از خیران همراه با جمعیت هلال احمر تشکر کرد و گفت: از همکاران، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران که همواره در کنارمان هستند قدردانی میکنم.

همتی تصریح کرد: تمام خدماتی که جمعیت هلال احمر برای کنترل بیماری کرونا انجام داده، افتخار آمیز است و خوشحال هستیم که توانستیم برای خدمت مردم شریف ایران گام برداریم.

او درباره طرح آمران سلامت گفت: کنترل مبادی ورودی شهر‌ها و تب سنجی در اوایل سال، طرح مشترک حافظان سلامت در کنار وزارت بهداشت به همراه کمک‌های گسترده بهداشتی _درمانی، کمک‌های معیشتی و راه‌اندازی نقاهتگاه‌ها از جمله کار‌های ماندگار جمعیت هلال احمر بوده است.

همتی تصریح کرد: در جلساتی که با بسیج مستضعفین داشته ایم، مقرر شد در استان‌هایی که ظرفیت دارند نقاهتگاه ایجاد شود و آمادگی این را داریم که اگر وزارت بهداشت اعلام نیاز کرد در کمتر از ۷۲ ساعت نقاهتگاه‌ها را راه اندازی کنیم. هدف ما این است که باری از روی دوش کادر درمان برداشته شود.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: ما توانستیم نقاهتگاهی را راه اندازی کنیم که به‌عنوان الگو در سطح کشور از طرف وزارت بهداشت معرفی شود و ما آماده ایم نقاهتگاه‌های دیگری راه اندازی کنیم و تجربیاتمان را در اختیار دیگر نهاد‌ها قرار دهیم.

همتی تصریح کرد: راه اندازی بانک امانات پزشکی تجربه موفق دیگری است که جمعیت هلال احمر دنبال می‌کند تا بتواند در این شرایط سخت کنار مردم و در خدمت آن‌ها باشد.

او درباره طرح اهدا نفس گفت: امروز نیز با تلاشی که انجام دادیم کپسول‌های اکسیژن ساز و سایر اقلامی که مورد نیاز مردم بود را آماده کردیم.

رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: تمام دغدغه‌ی ما این است که درحد توان جمعیت هلال احمر مشکلات مردم را کاهش دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

ارسال نظر