رئیس کمیته امداد امام (ره) در آیین امضای تفاهمنامه همکاری با دانشگاه پیام نور گفت: یکی از اهداف این تفاهمنامه مساعدت و حمایت از تحصیل دانشجویان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد است.

به گزارش نیکوکار، سید مرتضی بختیاری روز شنبه در آیین امضای این تفاهم نامه، همکاری با دانشگاه پیام نور را گامی موثر در راه محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: این تفاهمنامه در هفت ماده و برای مدت سه سال با هدف سیاستگذاری و تصمیم برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ خیر و احسان درمیان قشر دانشجویان به امضا رسیده است.

وی مساعدت و حمایت از تحصیل دانشجویان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: توسعه و ایجاد فرصت های کسب و کار و اشتغال زایی برای دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد نیز از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه به‌شمار می‌رود.

بختیاری سپس به ترور شهید فخری زاده اشاره کرد و افزود: برای مردم جای سوال دارد که شخصیت علمی همانند شهید فخری زاده که نتانیاهوی خائن نام او را بر زبان آورده چرا نباید مورد مراقبت‌های ویژه قرار گیرد.

وی ضمن عرض تسلیت به مقام عظمای ولایت، ملت و خانواده شهید والامقام فخری زاده افزود: دستگاه‌های متولی قطعاً توضیحات لازم در خصوص عدم مراقبت‌های ویژه از شهید فخری زاده را که قطعا ترور او جزو برنامه‌های آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های غاصب بوده را به ملت شریف ایران اسلامی خواهند داد.

رییس کمیته امداد همچنین ضمن عرض تسلیت به ستادکل نیروهای مسلح، وزارت دفاع، هم سنگران این شهید والامقام، دانشمندان و اساتید کشور اظهار داشت: شهادت شهید فخری زاده خسارت بزرگ برای نظام بود.

رئیس دانشگاه پیام نور نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهادت شهید فخریزاده گفت: دانشگاه پیام نور با ۳۵۰ دانشگاه فعال در سراسر کشور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی دارای ۴۰۰ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیلی است.

محمدرضا زمانی با بیان اینکه ۱۰ هزار کارمند پشتیبان فعالیت‌های این دانشگاه هستند، تصریح کرد: میزان شهریه های دریافتی ما از دانشجویان یک سوم دیگر دانشگاه های کشور است که این موضوع از مزیت های دانشگاه پیام نور به شمار می‌رود.

محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعدازظهر روز گذشته – هفتم آذر ماه – در جریان یک حمله تروریستی در آبسرد دماوند به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/