کد خبر: 7291

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: ۲۲ هزار بسته معیشتی در مناطق کمتر برخوردار گلستان به خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

به گزارش نیکوکار، محمدمهدی سلمان زاده اظهارکرد: با توجه به استمرار شیوع کرونا بزودی مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان آغاز می شود.

سلمان زاده افزود: برابر تصمیمات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این امر برنامه ریزی شده و بزودی اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مرحله رزمایش ۲۲ هزار بسته سبد معیشتی توسط ۱۰۰ گروه جهادی، خیریه ها و هیات ها و سمن ها در سراسر استان شناسایی و توزیع می شود.

سلمان زاده خطاب به سرگروه های توزیع کننده در رزمایش گفت: تفکر و اندیشه بسیجی و جهادی تنها راه گره گشایی و رفع معضلات کشور هست و از این ثروت بزرگ و ذخیره الهی باید استفاده کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در پایان اشاره کرد: از زمان شروع بیماری منحوس کرونا علاوه بر تولید و توزیع ۳۵۰ هزار بسته ماسک و مواد ضد عفونی، ۱۲ هزار بسته کیف و لوازم التحریر، ۱۷ هزار بسته کالا و ۶۵ هزار بسته پروتئینی از جمله گوشت. مرغ و ماهی و همچنین اطعام دهی ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم به نیازمندان در طرح غدیر و محرم از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حواشی شهرها و روستاهای سراسر استان انجام شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/