۲۰۰ بسته مواد غذایی از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان لامرد بسته بندی و آماده توزیع میان نیازمندان و متاثران ناشی از ویروس کرونا در لامرد شد.

به گزارش نیکوکار، رئیس جمعیت هلال احمر لامرد از تهیه ۲۰۰ بسته معیشتی از محل اعتبارات جمعیت هلال احمر، و خودیاری مردمی برای توزیع، میان آسیب دیدگان و متاثران ناشی از ویروس منحوس کرونایی خبر داد.

محمود قادری اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال، که شامل ماکارونی، برنج، روغن، عدس، قند، چای و رب گوجه فرنگی است که ارزش هر بسته دو میلیون و ۱۰۰ هزار ریال است که میان آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان توزیع می‌شود.

قادری افزود: در ماه محرم و صفر نیز در شهرستان لامرد بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توزیع شد.

حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد در حاشیه توزیع این بسته‌های معیشتی اظهار کرد: مردم شهرستان لامرد، مردمی ولایی و مؤمن هستند که به مستمندان و نیازمندان کمک می‌کنند، و در طول تاریخ این را به اثبات رسانده‌اند.

او گفت: گروههای جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، و خیرین عزیز در لامرد در تمامی زمینه‌ها به خصوص افراد نیازمند و کسانی که دچار بیماری خاص هستند همیشه پای کار بوده و یاری رسان بوده‌اند.

وی از مردم خواست که تا همانند قبل که بیشترین همکاری را با مسؤلین و ستاد کرونا در شهرستان داشته‌اند، همچنان کمک کرده، تا وضیعت کرونا را کنترل کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/