معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از رایزنی با بانک ملت برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵ هزار امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: سقف اعطای این تسهیلات ۵۰ میلیون ریال و در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک ملت است.

به گزارش نیکوکار، مهراب شریفی سده با اشاره به برگزاری نشست مشترک با بانک ملت برای اعطای تسهیلات به امدادگران و نجاتگران هلال احمر افزود: در راستای اجرای مفاد تفاهم‌نامه‌ منعقده بین ریاست جمعیت و مدیرعامل بانک ملت و تشکیل گروه پیگیری براساس ماده پنج تفاهم‌نامه مذکور، نشستی مشترک با حضور هادی اخلاقی معاون امور طرح و برنامه بانک ملت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد تا به ۲۵ هزار امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تا سقف ۵۰ میلیون ریال در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک ملت، تسهیلات قرض الحسنه ضروری اعطا شود. این اقدام با هدف حمایت از امدادگران و نجاتگران و همچنین ارتقای سطح همکاری آن ها در فعالیت‌های داوطلبانه و بشردوستانه، انجام شده است.

به گفته معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر، ضوابط و مقررات اعطای این تسهیلات قرض الحسنه بانکی به نجاتگران و امدادگران این جمعیت در اسرع وقت، اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر