کد خبر: 7221

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین(س):

بیش از ۲۰ جفت کفش در هفته بسیج به نیازمندان اهداء شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) حوزه بسیج 220حضرت هاجر(س) از اهداء بیش از 20 جفت کفش به نیازمندان و کودکان تحت حمایت موسسه خیریه هستی جاویدان در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش نیکوکار، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام البنین (س) اظهار داشت: بیش از ۲۰ جفت کفش به نیازمندان و کودکان تحت حمایت موسسه خیریه هستی جاویدان در هفته بسیج به همت خیرین و جهادگران این پایگاه اهداء شد.

وی افزود: ما به منظور ارائه خدمات رسانی به اقشار نیازمند و آسیب پذیر و پیشگیری از بروز آسیب ها و یا کمک های درمانی به مددجویان موسسه در (خوراک و پوشاک) تفاهم نامه ای با موسسه خیریه هستی جاویدان امضاء کردیم.

فرمانده پایگاه ام البنین(س) گفت: جهادگران در راستای نیازهای فرزندان پسر این موسسه که از ۷ساله به بالا می باشند، به مناسبت هفته بسیج ۲۰ جفت کفش، مواد ضد عفونی و مواد غذایی اهداء کردنند و همچنین در آینده اهداء و توزیع کمک های نقدی و غیر نقدی، مواد خوراکی، مواد ضد عفونی کننده و ماسک هر ماهه در ایام ویروس کرونا در دستور کار می باشد.

وی افزود: اهداف این همکاری ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات درمانی به مددجویان و تحت پوشش، کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری ها، کاهش هزینه‌های درمانی مددجویان و حمایت در زمینه پرداخت کمک هزینه‌ها، گسترش فرهنگ مشارکت در جامعه و ارائه خدمات توسط پزشکان داوطلب و متخصص به موسسه می باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

ارسال نظر