کد خبر: 7204

مدیرکل کمیته امداد مازندران شمار دانش آموزان تحت پوشش را هشت هزار و ۵۰۰ نفر ذکر کرد و گفت: هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان تامین شده است.

به گزارش نیکوکار، حجت الاسلام بشیر عالیشاه ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری شهید اندرز شهرستان بابل اظهار داشت: در حال حاضر ۸۳ هزار خانوار با جمعیت ۱۴۰ هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند و الزامات بودجه این سازمان در بخش دولتی ۲۹ درصد و۷۱ درصد مردمی بوده است که امسال نصف آن مهیا شده است.

وی با بیان اینکه کمک ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومانی سال گذشته امسال به ۳۰ میلیارد تومان تومان تقلیل یافته است، گفت: این نشان می‌دهد که باید از ظرفیت‌های مردمی در رفع محرومیت زدایی استفاده کرد.

رئیس کمیته امداد مازندران با اشاره به این موضوع که هیچ گاه نباید کمک‌های مومنانه به محرومین از یاد برود، اظهار داشت توزیع ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم در استان نشان از همدلی و همراهی مردمی است.

عالیشاه بیان داشت برای رفع محرومیت در کشور نباید از اقدامات جهادی و انقلابی غافل شد و لازم است مدیران تلاشگر با هم افزایی ظرفیت‌های خود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی فکر اساسی کنند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد برای رفع مشکلات مردم باید تمام ظرفیت‌های استان شناسایی وبه کارگرفته شود ودر حال حاضر چاره کار کنار گذاشتن کارهای جزیره‌ای و تقویت اتحاد و همدلی در کارها است.

عالیشاه بیان کرد در حال حاضر هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو در استان مازندران زیر پوشش این سازمان قرار دارند و با کمک خیرین هزار دستگاه تبلت در اختیار دانش آموزان تحت پوشش این سازمان قرار گرفته است و امید داریم تا نیاز تمام جوانان نیاز مند را از بین ببریم.

منبع: مهر

انتهای پیام/