کد خبر: 6969

معاون کمیته امداد البرز خبر داد؛

آغاز طرح امدادگری فرهنگی در کمیته امداد البرز

معاون فرهنگی کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: طرح امدادگری فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت ۲۰۰ طلبه و دانشجوی خواهر برای دختران نوجوان خانواده مورد حمایت کمیته امداد اجرا شد.

به گزارش نیکوکار، رضا البرزی اظهار کرد: طرح امدادگری فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت ۲۰۰ طلبه و دانشجوی خواهر در قالب توانمندسازی روحی عاطفی و شخصیتی دختران نوجوان خانواده مورد حمایت کمیته امداد اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت ۲۰۰ طلبه خواهر و در قالب ارتباط مستمر درصدد توانمندسازی روحی، عاطفی و شخصیتی دختران نوجوان خانواده مورد حمایت اجرا شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بیان کرد: در گام اول متقاضیان خواهر طلبه و دانشجویان با رشته‌های مرتبط که در سامانه ثبت نام و رزومه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را به ثبت رسانده‌اند پس از بررسی سوابق، مصاحبه و آموزش لازم، گزینش شدند.

وی گفت: با همکاری کارشناسان فرهنگی جامعه هدف طرح از میان خانواده‌های دارای دختر نوجوان که دارای استعدادهای بالقوه می‌باشند انتخاب می‌شوند.

البرزی با بیان اینکه ارتباط‌گیری با دختران نوجوان به یک امدادگر فرهنگی واگذار می‌شود افزود: ایشان در راستای توانمندسازی روحی، عاطفی و شخصیتی مددجویان مورد نظر در یک بازه زمانی مشخص به طور صمیمانه با جامعه هدف ارتباط برقرار می‌کنند.

وی متذکر شد: پس از طی این مراحل در یک بازه زمانی کوتاه، نتایج طرح با کمک مراکز تخصصی نیکوکاری مشاوره‌ای که در کمیته امداد امام (ره) ایجاد شده، هفتگی با متدهای علمی رصد می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/