کد خبر: 6654

معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج کاشان خبر داد:

کمک ۱۶۰ میلیارد ریالی قرارگاه های جهادی کاشان به نیازمندان

معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج کاشان از کمک ۱۶۰ میلیارد ریالی قرارگاه های جهادی و اجتماعی کاشان به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سروان حسین آرامش شامگاه چهارشنبه در دیدار اعضای قرارگاه‌های اجتماعی و جهادی شهرستان کاشان با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با کرونا اظهار داشت: قرارگاه‌های جهادی و اجتماعی شهرستان کاشان پیش از شیوع ویروس کرونا به منظور فعالیت‌های اجتماعی ابتدا با ۱۰ قرارگاه شکل گرفت و بعد از آن به ۲۰ قرارگاه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه این قرارگاه‌ها در سطح شهرستان کاشان و همچنین روستاهای اطراف تشکیل شده است، ابراز داشت: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و شهرستان کاشان فعالیت این قرارگاه‌ها با سرعت بیشتری شتاب گرفت و حال نیز با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در ورود نیروهای جهادی آماده خدمت به عموم شهروندان و هموطنان عزیز هستیم.

معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به اینکه در کنار این قرارگاه‌های جهادی با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب درباره فضای مجازی قرارگاه رسانه‌ای شهید مرتضی آوینی نیز با مشارکت و حضور جمعی از فعالین رسانه‌ای شهرستان کاشان شکل گرفت، تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های انجام شده کاشان به عنوان الگوی خدمت رسانی در سطح استان و کشور معرفی شده است و این نشان از ظرفیت‌های بالقوه کاشان دارد.

وی از اجرای رزمایش کمک مومنانه در کاشان توسط قرارگاه‌های اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: در گام اول بیش از ۶۰ میلیارد ریال در قالب این رزمایش بسته‌های معیشتی و بهداشتی تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

سروان آرامش با بیان اینکه در گام دوم این رزمایش نیز حدود ۱۰۰ میلیارد ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه بسته بین نیازمندان توزیع شد، افزود: در مجموع حدود ۱۶۰ میلیارد ریال تاکنون در قالب رزمایش کمک مومنانه در قالب‌های مختلف کمک رسانی شده است.

وی یکی از فعالیت‌های مهم و ماندگار قرارگاه‌های اجتماعی را اشتغال زایی دانست و گفت: در برخی از این قرارگاه‌ها کارگاه‌های تولیدی کوچکی ایجاد شده است که علاوه بر اشتغال باعث تقویت بنیان‌های اقتصادی برخی از خانواده‌ها به خصوص خانواده‌های آسیب پذیر شده است.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/

ارسال نظر