مدیران گروه صنعتی ایرانخودرو با هدف تکریم مشتریان و جامعه و توسعه کانالهای ارتباطی با آنان، اقدام به پاسخگویی در صفحه اطلاعرسانی در فضای مجازی میکنند.
به گزارش نیکوکار، امروز پنجشنبه اول آبانماه، نخستین برنامه پاسخگویی مدیران ایرانخودرو با حضور مدیر بازاریابی و شبکه فروش در صفحه اطلاعرسانی این شرکت در اینستاگرام به اجرا گذاشته شد.
در این برنامه به سوالات مهم و پرتکرار مشتریان و دنبالکنندگان در حوزه فروش، تحویل، قیمت، ثبت نام و… پاسخ داده شد که با استقبال و بازخورد مثبت دنبالکنندگان این صفحه روبهرو شد.
علاوه بر حوزه فروش، پاسخگویی مدیران ایرانخودرو در حوزه های مورد علاقه و خواست مخاطبان نیز در دستور کار صفحه اطلاعرسانی این شرکت قرار دارد.
در حال حاضر این صفحه به نشانی ikcopressofficial@ با بیش از ۱۱۱ هزار دنبالکننده، صفحه اصلی اطلاعرسانی ایرانخودرو در اینستاگرام به شمار میرود.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
حمله وحشیانه به مراکز درمانی و مردم؛ ۷۰۰ شهید غیرنظامی و ۱۸ شهید از کادر درمان
-
روایتی از حمله رژیم صهیونی به زندان اوین و عملیات نجات مجروحان
-
خدمات درمانی سرپایی تحت پوشش بیمه سلامت را بشناسید
-
خدمات سازمان بیمه سلامت در جنگ تحمیلی/ ارایه بیش از ۳میلیون خدمت سرپایی به بیمهشدگان
-
همکاری انتقال خون با سازمان انرژی اتمی/ تولید دستگاه اشعه خون با فناوری بالا
-
قدردانی پزشکیان از خدمات پرستاران در دوران جنگ
ارسال نظر