کد خبر: 6593

رییس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور خبر داد:

اختصاص ۳۰ هزار بیمه عمر و آتیه برای روستاییان مناطق محروم

رییس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور گفت:‌ ۳۰ هزار بیمه عمر و آتیه برای روستاییان مناطق محروم به صورت رایگان در اختیار ستاد جهاد توانمند سازی قرار می‌گیرد.

به گزارش نیکوکار،امیرحسین رستمی روز دوشنبه در نود وچهارمین جلسه هیئت مدیره ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گزارشی از اقدامات ستاد جهاد در رابطه با توسعه روستایی و محرومیت زدایی تشریح کرد.

رییس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور تصریح کرد: تفاهمنامه ای با موضوع ایجاد هم افزایی و همکاری در توسعه، تعمیم و گسترش پوشش بیمه اجتماعی به منظور برخورداری از خدمات،مزایا و تعهدات بلند مدت برای اقشار پرتلاش و زحمت کش کشاورز و روستایی در مناطق محروم منعقد شد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های مشترک و برداشتن گامی مثبت در راه توسعه و گسترش عدالت اجتماعی و خدمت رسانی به اقشار زحمتکش جامعه امری ضروری است که باید به آن توجه کرد.

در ادامه شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از اعلام آمادگی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برای همکاری ویژه با ستاد استقبال نمود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: صندوق خود را موظف به توسعه پوشش بیمه‌ای در جهت تعمیم جامعه هدف به بیمه فراگیر افراد غیر مزد بگیر می‌داند.

کسا عضو هیئت مدیره ستاد نیز به تشریح تعامل قرارگاه های استانی و موسسات خیریه با بیمه اجتماعی کشاورزی پرداخت و خاطرنشان کرد، برای تحقق این موضوع باید نگاه جهادی و اعتقادی به این امر داشت. و با نگاه غیر انتفاعی باید عمل کرد.

در ادامه سالاری کیا عضو هیئت مدیره ستاد به موضوع حمایت از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و تخصیص اعتبارات و بودجه ویژه از سوی مجلس شورای اسلامی در سال آینده اشاره کرد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/