رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر از کمک ۴۵۰ میلیون ریالی خیرین حوزه سلامت به این بیمارستان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سید بهمن سبحانی گفت: این کمک به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی تجهیزات پزشکی این بیمارستان از سوی موسسه خیرین بیماران صعب العلاج صورت گرفته است.

وی افزود: این میزان کمک از سوی خیرین صرف خرید یک دستگاه هندپیس شیور به منظور تسهیل در انجام اعمال جراحی آرتروسکوپی – ارتوپدی شده است.

رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر با قدردانی از حمایت های همیشگی خیرین و نیکوکاران از فعالیت های درمانی و کمک به ارتقاء سطح ارائه خدمات به بیماران نیازمند این بیمارستان خاطر نشان کرد: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به دلیل ارائه خدمات خیریه، عام المنفعه و رایگان برای کودکان دارای اختلال ذهنی ـ حرکتی، همواره از سوی خیرین حوزه سلامت مورد توجه قرار می گیرد.

بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر بزرگترین بیمارستان توانبخشی خاورمیانه در تهران است که در این بیمارستان فوق تخصصی، خدمات تشخیصی، خدمات درمانی پلی کلینیکی، اطفال، ارتوپدی، جراحی، تغذیه، ارولوژی، طب سوزنی، پزشکی ورزشی، گوش و حلق و بینی، زنان نیز انجام و ارائه می شود و این بیمارستان دارای بخش های مراقبت های ویژه، خدمات توانبخشی، آب درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی، ارتز و پروتز و بخش های بستری نیز است.

همچنین در این بیمارستان خیریه خدمات بسته های نوین بازتوانی برای جانبازان و معلولان دارای مشکلات عضلانی اسکلتی مانند آرتروز، مشکلات ستون فقرات، پارکینسونی، ام اسی و بیماران و معلولان دارای سکته مغزی در دستور کار پزشکان قرار دارد که در این بسته های نوین بازتوانی، خدمات بازتوانی قلبی، بیماری های عروق محیطی، ریوی، بیماران قطع عضو و بازتوانی به جانبازان و معلولین مراجعه کننده ارائه می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/